Es celebra amb èxit la 2ona Edició de l’ENDOFEST

El passat 6 de maig es va celebrar amb èxit la 2ona edició de l’Endofest, Festival per donar visibilitat a l’Endometriosi i recaptar fons per a la seva investigació, organitzat per Món Clínic.

El festival el va impulsar Anna Bassols, pacient amb endometriosi i veïna de Premià de Dalt, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Premià de Dalt i l’Hospital Clínic de Barcelona.

Amb una presència de 1.700 persones, entre assistents, backstage i voluntaris, s’han recaptat un total de 26.130 € nets que aniran destinats a la investigació de la malaltia al Clínic-IDIBAPS.

Les més de 1.700 persones que van assistir al festival, organitzat en col·laboració amb l’Ajuntament de Premià de Dalt, van poder gaudir de la música en directe de Ramon Mirabet, Delafé i Flores Azules. També d’una zona per a nens, foodtrucks i paradetes amb marxandatge.

L’endometriosi és una de les malalties ginecològiques benignes més comunes. Afecta el 10% de les dones en edat fèrtil; entre 1 i 2 milions de dones a Espanya i prop de 176 milions a tot el món i és una de les principals causes de dolor pèlvic i de problemes reproductius en les dones.