Canal ètic
A FUNDACIÓ PRIVADA MÓN CLÍNIC creiem fermament en la importància de fomentar un entorn segur, ètic, d’igualtat i confiança per a tots els nostres empleats, clients i col·laboradors en general.
QUINS FETS ES PODEN COMUNICAR?
-
- Conductes relatives al frau i corrupció.
- Conductes relatives a la seguretat, salut i higiene a la feina.
- Discriminació i assetjament al lloc de treball.
- Conductes relatives a la seguretat de la informació, protecció de dades i mercats de valors.
- Pràctiques anticompetitives.
- Conductes contràries als drets humans o danys al medi ambient.
- Altres possibles infraccions penals o administratives greus o molt greus.
PRINCIPIS ESSENCIALS DEL PROCEDIMENT DE GESTIÓ:
Procés d’investigació imparcial: Un cop es presenta una comunicació, el nostre equip d’experts investigarà minuciosament l’assumpte de manera objectiva i diligent de conformitat amb la normativa interna i la legislació aplicable. Al llarg de tot el procés s’han de respectar els drets dels involucrats, en particular la presumpció d’innocència.
Protecció contra represàlies: No tolerem cap forma de represàlia contra les persones informants de bona fe. Estem compromesos a salvaguardar els drets i la integritat dels qui s’atreveixen a informar de qualsevol irregularitat. Prendrem mesures disciplinàries apropiades contra qualsevol individu que prengui represàlies contra una persona informant.
Diligència: Les persones gestores del canal tramitaran diligentment les informacions que se’ls hagi comunicat. En tot cas, s’ha d’adoptar la decisió que sigui necessària en el termini màxim de tres mesos, llevat de casos d’especial complexitat que requereixin una ampliació del termini, cas en què aquest es pot estendre fins a un màxim de tres mesos addicionals més.
Resolució i seguiment: Un cop conclosa la investigació, prendrem les accions necessàries per abordar el problema identificat i, quan sigui possible, prendrem mesures correctives per prevenir futures irregularitats. A més, ens comprometem a mantenir informada la persona informant sobre el progrés i la resolució de la seva comunicació, sempre que sigui possible i permès per la llei.
COM ENVIAR UNA COMUNICACIÓ?
1. Descarrega’t l’app co-resol, acceptant les notificacions. És gratuïta i està disponible a l’App Store i a Google Play.
2. Prem el botó “Fes un click” i tot seguit introdueix el codi MónClínic
3. Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
4. Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
5. Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat. En qualsevol dels casos, has d’acceptar la Política de Privacitat.
6. Un cop hagis efectuat aquests passos, apareixerà en pantalla un missatge com acusament de rebut del teu click.
7. La comunicació per al seguiment del click es realitzarà mitjançant un xat segur (podràs accedir-hi des del botó de xat de la pantalla inicial de l’app) fins al tancament del mateix.

Pots accedir-hi a través d’aquest enllaç:
- Prem el botó “Fes un click” i introdueix el codi MónClínic
- Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
- Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
- Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat. En qualsevol dels casos, has d’acceptar la Política de Privacitat.
- En aquest cas, junt amb l’acusament de rebut, apareixerà en pantalla un Identificador i un PIN únics pel click enviat, que hauràs de desar a banda per seguretat, per a mantenir més endavant la comunicació, mitjançant un xat segur, sobre l’estat del teu click.
- Cada vegada que vulguis saber si tens un nou missatge al xat, o bé vulguis aportar més informació, hauràs d’anar a l’enllaç d’inici
https://canalco-resol.com prémer el botó “Accedeix a un click anterior” i introduir el codi MónClínic, així com l’Identificador i el PIN que havies desat.